Stanowiska

Wójt

Informacje

Wójt - Przemysław Majchrzak

WÓJT GMINY WĄGROWIEC
inż. Przemysław Majchrzak

przyjmuje interesantów:
w każdy poniedziałek w godz. od 8:00 do 14:00
w budynku Urzędu Gminy pok. 203 (I piętro)

ul. Cysterska 22
62 - 100 Wągrowiec

tel.: + 48 67 26 80 800,
fax: + 48 67 26 80 803

e-mail: wagrow@wokiss.pl
wojt@wagrowiec.wlkp.pl

Kompetencje i uprawnienia Wójta określa Ustawa z dnia 8 marca o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z póź. zm.), a w szczególności Art. 11a i 26-33:


Art. 11a. 1. Organami gminy są:

1) rada gminy,

2) wójt (burmistrz, prezydent miasta).

2. Zasady i tryb przeprowadzania wyborów do rady gminy oraz wyboru wójta (burmistrza, prezydenta miasta) określają odrębne ustawy.

3. Ilekroć w ustawie jest mowa o wójcie, należy przez to rozumieć także burmistrza oraz prezydenta miasta.

Art. 26. 1. Organem wykonawczym gminy jest wójt.

2. Kadencja wójta rozpoczyna się w dniu rozpoczęcia kadencji rady gminy lub wyboru go przez radę gminy i upływa z dniem upływu kadencji rady gminy.

2a. Wójtem (burmistrzem, prezydentem miasta) nie może być osoba, która nie jest obywatelem polskim.

3. Burmistrz jest organem wykonawczym w gminie, w której siedziba władz znajduje się w mieście położonym na terytorium tej gminy.

4. W miastach powyżej 100.000 mieszkańców organem wykonawczym jest prezydent miasta. Dotyczy to również miast, w których do dnia wejścia w życie niniejszej ustawy prezydent miasta był organem wykonawczo-zarządzającym.

Art. 26a. 1. Wójt, w drodze zarządzenia, powołuje oraz odwołuje swojego zastępcę lub zastępców i określa ich liczbę.

2. Liczba zastępców wójta nie może być większa niż:
1) jeden w gminach do 20.000 mieszkańców,
2) dwóch w gminach do 100.000 mieszkańców,
3) trzech w gminach do 200.000 mieszkańców,
4) czterech w gminach powyżej 200.000 mieszkańców.

3. W przypadku gdy określona przez wójta liczba jego zastępców jest większa niż jeden, w zarządzeniu, o którym mowa w ust. 1, wójt wskazuje imiennie pierwszego i kolejnych zastępców.

Art. 27. Funkcji wójta oraz jego zastępcy nie można łączyć z:
1) funkcją wójta lub jego zastępcy w innej gminie,
2) członkostwem w organach jednostek samorządu terytorialnego, w tym w gminie, w której jest wójtem lub zastępcą wójta,
3) zatrudnieniem w administracji rządowej,
4) mandatem posła lub senatora.

Art. 28. Do wójta i jego zastępców stosuje się odpowiednio przepis art. 24e ust. 1.

Art. 28a. 1. Uchwała rady gminy w sprawie nieudzielenia wójtowi absolutorium, podjęta po upływie 9 miesięcy od dnia wyboru wójta i nie później niż na 9 miesięcy przed zakończeniem kadencji, jest równoznaczna z podjęciem inicjatywy przeprowadzenia referendum w sprawie odwołania wójta. Przed podjęciem uchwały w sprawie udzielenia wójtowi absolutorium rada gminy zapoznaje się z wnioskiem i opinią, o których mowa w art. 18a ust. 3.

2. Uchwałę w sprawie absolutorium rada gminy podejmuje bezwzględną większością głosów ustawowego składu rady gminy.

3. Rada gminy może podjąć uchwałę o przeprowadzeniu referendum w sprawie odwołania wójta z przyczyny określonej w ust. 1 na sesji zwołanej nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia podjęcia uchwały w sprawie nieudzielenia wójtowi absolutorium.

4. Przed podjęciem uchwały, o której mowa w ust. 3, rada gminy zapoznaje się z opinią regionalnej izby obrachunkowej w sprawie uchwały rady gminy o nieudzieleniu wójtowi absolutorium oraz wysłuchuje wyjaśnień wójta.

5. Uchwałę, o której mowa w ust. 3, rada gminy podejmuje bezwzględną wiekszością głosów ustawowego składu rady, w głosowaniu imiennym.

Art. 28b. 1. Rada gminy, po upływie 9 miesięcy od dnia wyboru wójta i nie później niż na 9 miesięcy przed zakończeniem kadencji, może podjąć uchwałę o przeprowadzeniu referendum w sprawie odwołania wójta z przyczyny innej niż nieudzielenie wójtowi absolutorium jedynie na wniosek co najmniej 1/4 ustawowego składu rady.

2. Wniosek, o którym mowa w ust. 1, wymaga formy pisemnej i uzasadnienia przyczyny odwołania oraz podlega zaopiniowaniu przez komisję rewizyjną.

3. Rada gminy może podjąć uchwałę o przeprowadzeniu referendum w sprawie odwołania wójta na sesji zwołanej nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1.

4. Uchwałę, o której mowa w ust. 3, rada gminy podejmuje większością co najmniej 3/5 głosów ustawowego składu rady, w głosowaniu imiennym.

informacje o jednostce

Art. 28c. Jeżeli zgłoszony w trybie art. 28b wniosek o podjęcie uchwały o przeprowadzeniu referendum w sprawie odwołania wójta nie uzyskał wymaganej większości głosów, kolejny wniosek może być zgłoszony w tym trybie nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od poprzedniego głosowania.

Art. 28d. 1. W przypadku wygaśnięcia mandatu wójta przed upływem kadencji, przeprowadza się wybory przedterminowe na zasadach określonych w ustawie o bezpośrednim wyborze wójta, burmistrza i prezydenta miasta oraz w ustawie - Ordynacja wyborcza do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw.

2. Wyborów nie przeprowadza się, jeżeli data wyborów przedterminowych miałaby przypaść w okresie 6 miesięcy przed zakończeniem kadencji wójta. Wyborów przedterminowych nie przeprowadza się także wtedy, jeżeli data wyborów miałaby przypaść w okresie dłuższym niż

Art. 28e. Wygaśnięcie mandatu wójta przed upływem kadencji jest równoznaczne z odwołaniem jego zastępcy lub zastępców.

Art. 28f. W przypadku wygaśnięcia mandatu wójta przed upływem kadencji jego funkcję, do czasu objęcia obowiązków przez nowo wybranego wójta, pełni osoba wyznaczona przez Prezesa Rady Ministrów.

Art. 28g. 1. W przypadku przemijającej przeszkody w wykonywaniu zadań i kompetencji wójta spowodowanej jedną z następujących okoliczności:

1) tymczasowym aresztowaniem,
2) odbywaniem kary pozbawienia wolności wymierzonej za przestępstwo nieumyślne,
3) odbywaniem kary aresztu,
4) niezdolnością do pracy z powodu choroby trwającej powyżej 30 dni

- jego zadania i kompetencje przejmuje zastępca, a w gminach, w których powołano więcej niż jednego zastępcę - pierwszy zastępca.

2. Jeżeli nie powołano zastępcy albo pierwszego zastępcy w trybie określonym w art. 26a, to w przypadku przemijającej przeszkody w wykonywaniu zadań i kompetencji wójta spowodowanej przez jedną z okoliczności, o których mowa w ust. 1, zadania i kompetencje wójta przejmuje osoba, o której mowa w art. 28h.

3. W przypadku przemijającej przeszkody w wykonywaniu zadań i kompetencji przez zastępcę albo pierwszego zastępcę, spowodowanej przez jedną z okoliczności, o których mowa w ust. 1, zadania i kompetencje wójta przejmuje osoba, o której mowa w art. 28h.

4. Potwierdzeniem zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, są odpowiednio:

1) zawiadomienie pracodawcy, o którym mowa w art. 261 § 3 Kodeksu postępowania karnego - w przypadku okoliczności, o której mowa w ust. 1 pkt 1,
2) wezwanie sądu do odbycia kary pozbawienia wolności albo aresztu - w przypadku okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3,
3) zaświadczenie lekarskie, o którym mowa w ustawie z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 267) - w przypadku okoliczności, o której mowa w ust. 1 pkt 4.

5. Wezwania, o których mowa w ust. 4 pkt 2, sąd przesyła przewodniczącemu rady.

6. Zastępca, pierwszy zastępca albo osoba, o której mowa w art. 28h, wykonuje zadania i kompetencje wójta:

1) od dnia zatrzymania do dnia zwolnienia - w przypadku okoliczności, o której mowa w ust. 1 pkt 1,
2) od dnia wskazanego w wezwaniu do stawienia się w zakładzie karnym do dnia zwolnienia - w przypadku okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3,
3) w okresie wskazanym w zaświadczeniu lekarskim - w przypadku okoliczności, o której mowa w ust. 1 pkt 4

- jednak nie dłużej niż do dnia wygaśnięcia mandatu wójta.

7. W terminie 48 godzin od powzięcia wiadomości o zaistnieniu jednej z okoliczności, o których mowa w ust. 1, przewodniczący rady pisemnie informuje wojewodę o zaistnieniu takiej okoliczności i:

1) przejęciu zadań i kompetencji wójta przez zastępcę albo pierwszego zastępcę albo
2) konieczności wyznaczenia osoby, o której mowa w art. 28h - w związku z przepisem ust. 2, albo
3) konieczności wyznaczenia osoby, o której mowa w art. 28 h - w związku z przepisem ust.3.

Art. 28h. W przypadkach, o których mowa w art. 28g ust. 2 i 3, Prezes Rady Ministrów, na wniosek wojewody przekazany niezwłocznie za pośrednictwem ministra właściwego do spraw administracji publicznej, wyznacza osobę, która przejmie wykonywanie zadań i kompetencji wójta.

Art. 29. 1. Po upływie kadencji wójta pełni on swoją funkcję do czasu objęcia obowiązków przez nowo wybranego wójta.

2. Po upływie kadencji wójta, zastępca wójta pełni swoje obowiązki do czasu objęcia obowiązków przez nowo powołanego zastępcę wójta.

Art. 29a. 1. Objęcie obowiązków przez wójta następuje z chwilą złożenia wobec rady gminy ślubowania o następującej treści:

"Obejmując urząd wójta (burmistrza, prezydenta) gminy (miasta), uroczyście ślubuję, że dochowam wierności prawu, a powierzony mi urząd sprawować będę tylko dla dobra publicznego i pomyślności mieszkańców gminy (miasta)." Ślubowanie może być złożone z dodaniem zdania: "Tak mi dopomóż Bóg."

2. W celu złożenia przez wójta ślubowania przewodniczący rady zwołuje sesję rady na dzień przypadający w ciągu 7 dni od dnia ogłoszenia wyników wyborów wójta. Przepisy art. 20 ust. 2a i 2b stosuje się odpowiednio.

Art. 30. 1. Wójt wykonuje uchwały rady gminy i zadania gminy określone przepisami prawa.

2. Do zadań wójta należy w szczególności:

1) przygotowywanie projektów uchwał rady gminy,
2) określanie sposobu wykonywania uchwał,
3) gospodarowanie mieniem komunalnym,
4) wykonywanie budżetu,
5) zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
6) (skreślony).

3. W realizacji zadań własnych gminy wójt podlega wyłącznie radzie gminy.

informacje o jednostce

Art. 31. Wójt kieruje bieżącymi sprawami gminy oraz reprezentuje ją na zewnątrz.

Art. 31a. Wójt opracowuje plan operacyjny ochrony przed powodzią oraz ogłasza i odwołuje pogotowie i alarm przeciwpowodziowy.

Art. 31b. 1. Jeżeli w inny sposób nie można usunąć bezpośredniego niebezpieczeństwa dla życia ludzi lub dla mienia, wójt może zarządzić ewakuację z obszarów bezpośrednio zagrożonych.

2. W przypadku wprowadzenia stanu klęski żywiołowej wójt działa na zasadach określonych w odrębnych przepisach.

Art. 33. 1. Wójt wykonuje zadania przy pomocy urzędu gminy.

2. Organizację i zasady funkcjonowania urzędu gminy określa regulamin organizacyjny, nadany przez wójta w drodze zarządzenia.

3. Kierownikiem urzędu jest wójt.

4. Wójt może powierzyć prowadzenie określonych spraw gminy w swoim imieniu zastępcy wójta lub sekretarzowi gminy.

5. Kierownik urzędu wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

Uprawnienia i kompetencje Wójta

Organem wykonawczym gminy jest Wójt (art. 26 Ustawy o samorządzie gminnym). W przypadku wygaśnięcia mandatu wójta przed upływem kadencji jego funkcję, do czasu objęcia obowiązków przez nowo wybranego wójta, pełni osoba wyznaczona przez Prezesa Rady Ministrów. Po upływie kadencji wójta, pełni on swoją funkcję do czasu objęcia obowiązków przez nowo wybranego wójta.

Wójt wykonuje uchwały rady gminy i zadania gminy określone przepisami prawa (art. 30 Ustawy o samorządzie gminnym). W realizacji zadań własnych gminy wójt podlega wyłącznie radzie gminy.

Do zadań wójta należy w szczególności:

1. przygotowywanie projektów uchwał rady gminy,
2. określanie sposobu wykonywania uchwał,
3. gospodarowanie mieniem komunalnym,
4. wykonywanie budżetu,
5. zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

Zgodnie z art. 31 Wójt kieruje bieżącymi sprawami gminy oraz reprezentuje ją na zewnątrz.

Wójt wykonuje zadania przy pomocy urzędu gminy (art. 33 Ustawy o samorządzie gminnym). Organizację i zasady funkcjonowania urzędu gminy określa regulamin organizacyjny, nadany przez wójta w drodze zarządzenia. Kierownikiem urzędu jest wójt. Wójt może powierzyć prowadzenie określonych spraw gminy w swoim imieniu zastępcy wójta lub sekretarzowi gminy. Kierownik urzędu wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

Za prawidłową gospodarkę finansową gminy odpowiada wójt (art. 60 Ustawy o samorządzie gminnym).

Wójtowi przysługuje wyłączne prawo:

1. zaciągania zobowiązań mających pokrycie w ustalonych w uchwale budżetowej kwotach wydatków, w ramach upoważnień udzielonych przez radę gminy,
2. emitowania papierów wartościowych, w ramach upoważnień udzielonych przez radę gminy,
3. dokonywania wydatków budżetowych,
4. zgłaszania propozycji zmian w budżecie gminy,
5. dysponowania rezerwami budżetu gminy,
6. blokowania środków budżetowych, w przypadkach określonych ustawą.


Wójt obowiązany jest do przedłożenia wojewodzie uchwał rady gminy w ciągu 7 dni od dnia ich podjęcia (art. 90). Akty ustanawiające przepisy porządkowe wójt przekazuje w ciągu 2 dni od ich ustanowienia. Wójt przedkłada regionalnej izbie obrachunkowej, na zasadach określonych w ust. 1, uchwałę budżetową, uchwałę w sprawie absolutorium oraz inne uchwały rady gminy


Zastępca Wójta

Informacje

Zastępca Wójta - Jolanta Maciejewska

pokój: 206

tel. +48 67 26 80 820

ul. Cysterska 22
62 - 100 Wągrowiec

inwestycje@wagrowiec.wlkp.pl



Zastępca Wójta podejmuje czynności kierownika Urzędu podczas nieobecności Wójta lub wynikające z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Wójta z wyjątkiem zatrudniania i zwalniania pracowników.

Zastępca Wójta wykonuje inne zadania na polecenie lub upoważnienie Wójta a mianowicie:

1) kierowanie bieżącą pracą Urzędu,

2) zawierania umów cywilnoprawnych, porozumień oraz ugód,

3) wykonywania wszelkich czynności w zakresie przygotowania i przeprowadzania

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu Kierownika zamawiającego, w tym zawierania umów,

4) zatwierdzania dowodów księgowych do realizacji,

5) podpisywania deklaracji VAT-7 składanych przez Urząd,

6) dysponowania środkami pieniężnymi zgromadzonymi na rachunkach Gminy, Urzędu prowadzonych przez Bank Spółdzielczy w Wągrowcu,

7) wykonywania czynności zwierzchnika służbowego wobec pracowników Urzędu w tym wydawania poleceń służbowych, kierowanie na wyjazdy służbowe, z wyłączeniem spraw związanych z nawiązywaniem, rozwiązywaniem lub zmianą stosunku pracy, spraw związanych z wynagrodzeniami,

8) reprezentowania Gminy we wszystkich postępowaniach, w których stroną jest Gmina bądź Urząd przed sądami powszechnymi, administracyjnymi, organami administracji rządowej, a także organami podatkowymi, w postępowaniu egzekucyjnym oraz do udzielania dalszych pełnomocnictw w tym zakresie pracownikom Urzędu, oraz radcom prawnym,

9) przyjmowanie obywateli w sprawach skarg i wniosków dotyczących pracy Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy,

10) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta.

Sekretarz Gminy

Informacje

Sekretarz Gminy - Dorota Chojnacka-Szymczak

(zastępstwo: Joanna Gronkiewicz-Zielińska)
pokój: 201

tel. +48 67 26 80 813
fax: +48 67 26 80 803

e mail: sekretarz@wagrowiec.wlkp.pl
wagrow@wokiss.pl

Sekretarz Gminy wykonuje wyznaczone zadania oraz prowadzi sprawy Gminy w zakresie ustalonym przez Wójta. Do zadań Sekretarza Gminy należy w szczególności:

1) sprawowanie funkcji kierownika administracyjnego Urzędu,
2) zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, obsługi kancelaryjnej, dekretacji korespondencji przychodzącej,
3) przedkładanie propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu i poprawy stanu technicznego środków pracy,
4) zapewnienie przestrzegania przez pracowników porządku i dyscypliny pracy, w tym racjonalnego wykorzystania czasu pracy,
5) opracowywanie wspólnie z Kierownikami Referatów zakresów czynności na poszczególnych stanowiskach pracy,
6) opracowywanie projektów statutów, regulaminów oraz innych aktów wewnętrznych Urzędu z zakresu powierzonych zadań,
7) przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków dotyczących pracy Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy,
8) nadzór nad poprawnością przygotowywanych projektów uchwał i sprawozdań przedkładanych Radzie,
9) nadzór nad poprawnością przygotowywanych pism, decyzji oraz projektów aktów prawnych Wójta,
10) prowadzenie rejestru pełnomocnictw i upoważnień Wójta,
11) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta,
12) współdziałanie z radcą prawnym w zakresie sprawowania obsługi prawnej,
13) organizowanie szkoleń, służb przygotowawczych i doskonalenia zawodowego pracowników,
14) wdrażanie informatyki i nowoczesnych technik w pracy Urzędu,
15) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi urzędu, zakupami środków trwałych i wyposażenia oraz nad zabezpieczeniem budynku Urzędu,
16) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami,
17) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców,
18) koordynacja prac związanych z prowadzeniem podmiotowych stron Biuletynu Informacji Publicznej Gminy oraz strony internetowej,
19) zapewnienie prawa dostępu do informacji publicznej zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej,
20) nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej, przepisów o archiwizacji akt, nadzoru nad przestrzeganiem przepisów na stanowiskach pracy w tym przepisów o ochronie danych osobowych, ochronie informacji niejawnych, przepisów o bhp i ppoż. oraz o zamówieniach publicznych,
21) nadzór i kontrola sposobu rozpatrywania skarg, wniosków oraz terminowości, i prawidłowości załatwiania spraw interesantów,
22) nadzór nad terminowością realizacji zadań przydzielonych pracownikom,
23) rozstrzyganie ewentualnych sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami,
24) udzielanie pracownikom wskazówek, wytycznych i instruktażu oraz wydawania zaleceń zmierzających do usunięcia stwierdzonych uchybień,
25) nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z okresową oceną pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych,
26) nadzór nad funkcjonowaniem kontroli zarządczej w Gminie,
27) wykonywanie wobec Wójta czynności z zakresu prawa pracy poza nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz ustalenia wynagrodzenia,
28) obsługa interesantów głuchoniemych w języku migowym,
29) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta.

Skarbnik Gminy

Informacje

Skarbnik Gminy - Dorota Knopczyńska

pokój: 103

tel: +48 67 26 80 800, 67 26 80 817
fax: +48 67 26 80 803

e mail: skarbnik@wagrowiec.wlkp.pl
wagrow@wokiss.pl

Zakres kompetencji

Do zakresu zadań Skarbnika w szczególności należy:

1) kierowanie pracą Referatu Finansowego,
2) wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
3) opracowanie i wprowadzenie zmian w zakresie czynności pracownikom Referatu Finansowego,
4) prowadzenie okresowych ocen kwalifikacyjnych bezpośrednio podległych pracowników,
5) kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych i udzielanie upoważnień innym osobom do dokonywania kontrasygnaty,
6) zapewnienie bilansowania finansowych potrzeb Gminy dochodami własnymi i zasilającymi,
7) opracowanie projektu budżetu Gminy oraz projektu uchwał budżetowych,
8) przygotowanie projektów uchwał związanych z budżetem gminy i planami finansowymi jednostek organizacyjnych Gminy,
9) podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia prawidłowego przebiegu wykonywania budżetu,
10) zapewnienie równowagi budżetowej i występowanie w przypadku przejściowego wystąpienia niedoboru o zaciągnięcie kredytu,
11) nadzór nad gospodarką finansową jednostek organizacyjnych Gminy,
12) sporządzanie analiz półrocznych i rocznych z wykonania budżetu Gminy oraz analiz na podstawie sprawozdań podległych jednostek organizacyjnych gminy,
13) wykonanie obowiązków Skarbnika Gminy /głównego księgowego/ ustalonych odrębnymi przepisami., w tym:
a) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
b) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowej gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów,
14) udzielanie upoważnień innym pracownikom w zakresie wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi,
15) wykonanie czynności związanych z postepowaniem o udzielenia zamówienia publicznego na udzielanie kredytu,
16) przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie ustalenia zasad rachunkowości i zakładowego planu kont dla budżetu Gminy i Urzędu i w sprawie instrukcji obiegu i kontroli dokumentów w Urzędzie oraz innych zarządzeń związanych z realizacją budżetu i prowadzeniem rachunkowości jednostki,
17) przygotowanie materiałów związanych z wieloletnią prognozą finansową i jej zmian,
18) przygotowanie informacji i sprawozdania o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć w obowiązujących terminach,
19) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz wykonywanie prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta i Sekretarza.


Przewodniczący Rady Gminy

Informacje

Przewodniczący Rady Gminy - Jerzy Łukaszczyk

pokój: 303

tel. +48 67 26 80 822

+48 67 26 80 800

rada@wagrowiec.wlkp.pl

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 sierpnia 2016 13:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 2964
15 listopada 2016 09:43 Marek Stachowiak - Zmiana danych stanowiska: Skarbnik Gminy.
12 października 2016 10:27 Marek Stachowiak - Zmiana danych stanowiska: Sekretarz Gminy.
12 października 2016 10:14 Marek Stachowiak - Zmiana danych stanowiska: Wójt.