Zamówienia powyżej 30 tys. EURO - Unieważnione

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania pn.:,,Modernizacja kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w Żelicach”, w tym: Zadanie Nr 1 ,,Modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej w Żelicach”, Zadanie Nr 2 ,,Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w Żelicach”.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 marca 2021 16:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Milena Kozieł
Ilość wyświetleń: 705
25 marca 2021 16:10 (Milena Kozieł) - Opublikowanie dokumentu.
25 marca 2021 16:09 (Milena Kozieł) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_uniewaznieniu_postepowania.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
25 marca 2021 16:09 (Milena Kozieł) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)