Zarządzenie Nr 10/2011
Wójta Gminy Wągrowiec
z dnia 15 lutego 2011 r.
w sprawie wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych.
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142 poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz.1568 i z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759, z 2005 r. Nr 172, poz.1441, Nr 175, poz. 1457 z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337 i z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974 i Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111 i Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420, Nr 157, poz. 1241, z 2010 r. Nr 28, poz. 142, poz. 146, Nr 40, poz. 230, Nr 106, poz. 675) oraz § 2 ust. 2 i 3 załącznika nr 1 Instrukcja Kancelaryjna do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. Nr 14, poz. 67), zarządzam, co następuje:
§ 1. Wyznaczam koordynatora czynności kancelaryjnych w osobie Pani Danuty Liske – inspektora realizującego zadania archiwum zakładowego Urzędu Gminy Wągrowiec.
§ 2. Koordynator czynności kancelaryjnych zobowiązany jest do bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności:
1) w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw,
2) w zakresie właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
/-/ inż.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Wągrowiec