Uchwała Nr XL/335/2013
Rady Gminy Wągrowiec
z dnia 23 października 2013 r.
zmieniająca uchwałę w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku
na terenie Gminy Wągrowiec
Na podstawie art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 i 951 oraz z 2013r. poz. 21, poz. 228 i poz. 888) Rada Gminy Wągrowiec po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wągrowcu uchwala, co następuje:
§ 1. W Uchwale Nr XXXIX/334/2013 Rady Gminy Wągrowiec z dnia 30 września 2013r. § 3. otrzymuje brzmienie: „§ 3. Traci moc uchwała Nr XXXV/292/2013 Rady Gminy Wągrowiec z dnia 24 kwietnia 2013r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wągrowiec (Dz. Urz. Woj. Wiel. z 2013r., poz. 3844)”.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Wągrowiec.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2014 roku.
|
Przewodniczący Rady Gminy |
Uzasadnienie
Powyższa zmiana dotyczy sprostowania błędnie wpisanego w § 3. numeru uchwały która traci moc w związku z podjęciem nowej uchwały w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wągrowiec, gdzie zamiast numeru „XXXV/292/2013” wpisano numer „XXX/292/2013” , co stanowi oczywistą omyłkę.
W związku z powyższym podjęcie niniejszej uchwały jest uzasadnione.
|
Wójt |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Wągrowiec