Załącznik
do Zarządzenia Nr 16/2013
Wójta Gminy Wągrowiec
z dnia 30 stycznia 2013r.
Wójt Gminy Wągrowiec
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
„ds. budownictwa ”
I. Opis stanowiska
Zgodnie ze schematem organizacyjnym Urzędu Gminy Wągrowiec jest to stanowisko w Referacie Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
- II. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa
wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
- Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Wykształcenie wyższe techniczne; preferowane o kierunku budownictwa lub pokrewne
- Znajomość przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy,a przede wszystkim:prawo budowlane, prawo
zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o finansach publicznych, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach
samorządowych,
7. Znajomość kosztorysowania, znajomość programu autoCAD,
8. Biegła umiejętność obsługi komputera;
- Prawo jazdy kategorii B.;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
III. Wymagania dodatkowe
1. Znajomość instrukcji kancelaryjnej i zasad archiwizacji dokumentów;
2. Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych
3. Umiejętność wykorzystywania dokumentów programowych;
4. Duża motywacja do pracy;
5. Zdolność rozwiązywania problemów;
6. Odpowiedzialność za wykonywaną pracę;
7. Umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi;
8. Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność;
9. Wysoka kultura osobista.
- IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Wykonywanie inwentaryzacji obiektów budowlanych będących we władaniu gminy;
- Sporządzanie wycen i kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych;
- Prowadzenie spraw związanych z remontami obiektów m.in. świetlic wiejskich, remiz strażackich i innych;
- Prowadzenie książek obiektów budowlanych budynków gminnych;
- Prowadzenie spraw związanych z egzekwowaniem od wykonawców zobowiązań wynikających z udzielonych gwarancji i rękojmi, wybudowanych lub wyremontowanych obiektów budowlanych;
- Prowadzenie obowiązujących rejestrów i ewidencji spraw objętych zakresem czynności,
- Merytoryczna kontrola faktur dotyczących spraw objętych zakresem czynności zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów finansowych obowiązujących w urzędzie;
- Przygotowywanie projektów planów finansowych dotyczących spraw objętych zakresem czynności.
- Przygotowywanie sprawozdań w obowiązujących okresach sprawozdawczych w zakresie powierzonych obowiązków.
- Prowadzenie zadań objętych zakresem czynności zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
- Przygotowywanie projektów aktów prawnych;
- Przygotowanie i aktualizacja materiałów objętych zakresem czynności do Biuletynu Informacji Publicznej.
V. Wymagane dokumenty
- List motywacyjny;
- Życiorys (CV);
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- Kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie;
- Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach);
- Kserokopie świadectw pracy;
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku;
9. Osoba niepełnosprawna, która zamierza skorzystać z uprawnienia o pierwszeństwie
zatrudnienia (atr. 13a ust. 2, ustawy o pracownikach samorządowych) jest obowiązana do
złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
10. Wykaz złożonych dokumentów;
a) dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na dokumencie;
b) dokumenty aplikacyjne powinny być ponumerowane i uwidocznione w wykazie złożonych dokumentów z podaniem numeru strony;
11. Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys CV) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z 21 grudnia 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 z póź. zm.).
VI. Inne informacje
1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%;
2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełnia wymagania dodatkowe;
- 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Wągrowiec (sekretariat pok. nr 202) lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie na adres: Urząd Gminy Wągrowiec ul. Cysterska 22 ; 62-100 Wągrowiec z napisem: „nabór - stanowisko ds. budownictwa” w terminie do 11 lutego 2013 r. do godz. 16.00.
- Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
- Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach. I etap polegający na analizie formalnej dokumentów, II etap będzie stanowiła rozmowa kwalifikacyjna. O terminie II etapu osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione indywidualnie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wągrowiec (bip.wagrowiec.wlkp.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat
- Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego zostanie zwarta umowa o pracę na okres 6 miesięcy, a następnie jeżeli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia obowiązków przez tę osobę, zostanie zawarta kolejna umowa o pracę na czas określony z możliwością dalszego zatrudnienia na czas nieokreślony.
- 8. Orientacyjny termin rozpoczęcia pracy – 20 LUTY 2013 roku.
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze. Podstawa prawna: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm).
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067 26 80 800.
Wągrowiec; 30.01.2013 r.
Wójt Gminy
/-/ inż. Przemysław Majchrzak