Ogłoszenia o naborze w Urzędzie Gminy - archiwum

Nabór na stanowisko d.s budownictwa

Załącznik

do Zarządzenia Nr  16/2013

Wójta Gminy Wągrowiec

 

                                                                                               z dnia  30 stycznia  2013r.

 

 

                                        Wójt Gminy Wągrowiec

 

            ogłasza otwarty i  konkurencyjny nabór na wolne  stanowisko urzędnicze

 

                                        „ds. budownictwa ”

 

 

 

I.  Opis  stanowiska

Zgodnie ze schematem organizacyjnym Urzędu Gminy Wągrowiec jest to stanowisko w Referacie Inwestycji   i Gospodarki  Przestrzennej

 

 

  1. II.    Wymagania niezbędne:

 

  1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na  podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa

    wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

  1. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
  2. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe;
  3. Nieposzlakowana opinia;
  4. Wykształcenie wyższe techniczne; preferowane o kierunku budownictwa lub pokrewne
  5. Znajomość przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na   stanowisku pracy,a przede wszystkim:prawo budowlane, prawo

    zamówień  publicznych,  kodeks  postępowania administracyjnego, ustawa o  finansach publicznych, ustawa o samorządzie gminnym,  ustawa o pracownikach

    samorządowych,             

7.   Znajomość kosztorysowania, znajomość programu autoCAD,

8.   Biegła umiejętność obsługi komputera;

  1. Prawo jazdy kategorii B.;
  2. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

III.  Wymagania dodatkowe

 

1.   Znajomość instrukcji kancelaryjnej i zasad archiwizacji dokumentów;

2.   Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych

3.   Umiejętność wykorzystywania  dokumentów  programowych;

4.   Duża motywacja do pracy;

5.   Zdolność rozwiązywania problemów;

6.   Odpowiedzialność za wykonywaną pracę;

      7.   Umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi;

      8.   Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność;

      9.   Wysoka kultura osobista.

 

 

 

  1. IV.   Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1.  Wykonywanie inwentaryzacji obiektów budowlanych będących we władaniu gminy;

 

  1. Sporządzanie wycen i kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych;

 

  1. Prowadzenie spraw związanych z remontami  obiektów m.in. świetlic wiejskich,  remiz strażackich i innych;

 

  1. Prowadzenie książek  obiektów budowlanych budynków gminnych;

 

  1. Prowadzenie spraw związanych z egzekwowaniem od wykonawców zobowiązań  wynikających  z udzielonych gwarancji i rękojmi,  wybudowanych lub wyremontowanych obiektów budowlanych;

 

  1. Prowadzenie obowiązujących rejestrów i ewidencji spraw objętych zakresem czynności,

 

  1. Merytoryczna kontrola faktur dotyczących spraw objętych zakresem czynności zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów finansowych obowiązujących w urzędzie;

 

  1. Przygotowywanie projektów planów finansowych dotyczących spraw objętych zakresem czynności.

 

  1. Przygotowywanie sprawozdań w obowiązujących okresach sprawozdawczych w  zakresie powierzonych obowiązków.

 

  1. Prowadzenie zadań objętych zakresem czynności zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

 

  1. Przygotowywanie projektów aktów prawnych;

 

  1. Przygotowanie i aktualizacja materiałów objętych zakresem czynności do Biuletynu Informacji Publicznej.

 

V.   Wymagane dokumenty

 

  1. List motywacyjny;
  2. Życiorys (CV);
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie;
  5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach);
    1. Kserokopie świadectw pracy;
    2. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za umyślnie przestępstwo   ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne   

    przestępstwo skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;

  1. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku;

9.  Osoba niepełnosprawna, która zamierza skorzystać z uprawnienia o pierwszeństwie  

     zatrudnienia (atr. 13a ust. 2, ustawy o pracownikach samorządowych) jest obowiązana do

     złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;

10. Wykaz złożonych dokumentów;

a) dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na dokumencie;

b)    dokumenty aplikacyjne powinny być ponumerowane i uwidocznione w wykazie złożonych dokumentów    z podaniem numeru strony;

11. Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys CV) powinny być   opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych   zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z 21 grudnia 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 z póź. zm.).

VI. Inne informacje

1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy , w rozumieniu przepisów     o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż  6%;

2.  Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku, przysługuje osobie niepełnosprawnej,  o ile znajdzie się    w gronie pięciu  najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełnia wymagania dodatkowe;

  1. 3.    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Wągrowiec (sekretariat pok. nr 202) lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie  na adres:    Urząd Gminy Wągrowiec ul. Cysterska 22 ; 62-100 Wągrowiec z napisem: „nabór -  stanowisko ds. budownictwa”  w terminie do  11 lutego  2013 r. do godz. 16.00.
    1. Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
    2. Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach. I etap polegający na analizie formalnej dokumentów, II etap będzie stanowiła rozmowa kwalifikacyjna. O terminie II etapu osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione indywidualnie.  Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie  internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wągrowiec  (bip.wagrowiec.wlkp.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22.
    3. Wymiar czasu pracy: 1 etat
    4. Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego zostanie zwarta umowa o pracę  na okres 6 miesięcy, a następnie jeżeli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia obowiązków przez tę osobę, zostanie zawarta kolejna umowa o pracę na czas określony z możliwością dalszego zatrudnienia na czas nieokreślony.
      1. 8.   Orientacyjny termin rozpoczęcia pracy –  20 LUTY 2013 roku.
      2. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze. Podstawa prawna:  ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm).
        1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067 26 80 800.

 

 

       Wągrowiec; 30.01.2013 r.                                                                                             

                Wójt Gminy

/-/ inż. Przemysław Majchrzak

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2013-01-30
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Dorota Chojnacka-Szymczak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 sierpnia 2016 10:07
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1784
23 sierpnia 2016 10:07 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)