Ogłoszenia o naborze w Urzędzie Gminy - archiwum

Nabór na stanowisko ds. obsługi kasowej

Zarządzenie Nr 107/ 2012
Wójta Gminy Wągrowiec
z dnia 5 grudnia 2012 r.

 

 

 

w sprawie ogłoszenia otwartego, konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko

„ds. obsługi kasowej”  w Urzędzie Gminy Wągrowiec.

 

 

 

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr223, poz. 1458 ze zm. ) oraz § 4 ust. 1 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze w Urzędzie Gminy Wągrowiec oraz na wolne stanowiska  kierowników gminnych jednostek organizacyjnych stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 43/10 Wójta Gminy Wągrowiec z dnia 1 października 2010 r. 

 

 

 

       § 1. 1. Ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko   ds. obsługi kasowej” w Urzędzie Gminy Wągrowiec.

 

       2. Ogłoszenie o naborze stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

§ 2. Do przeprowadzenia naboru powołuję komisję rekrutacyjną w składzie:

 

1)     Przemysław Majchrzak                – przewodniczący komisji,

2)     Jolanta Maciejewska                  – zastępca przewodniczącego komisji,

3)     Małgorzata Bejma                     – sekretarz komisji,

4)     Dorota Knopczyńska                  – członek,

5)     Dorota Chojnacka-Szymczak     - członek.

 

 

§ 3. Komisja działa zgodnie z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze i  kierownicze w Urzędzie Gminy Wągrowiec oraz na wolne stanowiska  kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 43/10 Wójta Gminy Wągrowiec z dnia 1 października 2010 r. 

 

 

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

                                                                                                                      Wójt Gminy

                                                                                                    /-/    Przemysław Majchrzak

                                                                                             

 

 

 

 

 

 

 

            Załącznik

do Zarządzenia Nr  107/2012

Wójta Gminy Wągrowiec

                                                                                                          z dnia  5 grudnia 2012r.

                                                Wójt Gminy Wągrowiec

              ogłasza otwarty i  konkurencyjny nabór na wolne  stanowisko urzędnicze

                                                 „ds. obsługi kasowej”

 

 

I.     Opis  stanowiska:

Zgodnie ze schematem organizacyjnym Urzędu Gminy Wągrowiec jest to stanowisko w Referacie Finansowym.

 

 

  1. II.      Wymagania niezbędne:

 

  1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, napodstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęciazatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
    1. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
    2. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
      1. Nieposzlakowana opinia;
      2. Wykształcenie wyższe: kierunki - ekonomia, zarządzanie, administracja, prawo, inne  w przypadku posiadania przez kandydata studiów podyplomowych w zakresie finansów lub rachunkowości;
      3.  6.        Znajomość przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy,  a  przede wszystkim: ustawy o finansach publicznych, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, ustawa o rachunkowości, rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenie w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, kodeksu cywilnego, kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym oraz ogólna wiedza  z zakresu administracji publicznej w szczególności samorządu terytorialnego;
        1. Minimum 2 – letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności na podobnym stanowisku;
        2. Prawo jazdy kategorii B;

9.   Biegła umiejętność obsługi komputera;

  1. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;

 

III.  Wymagania dodatkowe:

 

  1. Preferowane doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych. 
  2. Znajomość instrukcji kancelaryjnej i zasad archiwizacji dokumentów;
  3. Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych;
  4. Umiejętność wykorzystywania  dokumentów  programowych;
  5. Duża motywacja do pracy;
  6. Zdolność rozwiązywania problemów;
  7. Odpowiedzialność za wykonywaną pracę;
  8. Umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi;
  9. Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność;
  10. Wysoka kultura osobista;

 

 

  1. IV.         Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

  1. Prowadzenie obsługi kasowej Urzędu Gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami o rachunkowości i ochrony wartości pieniężnych szczególności:

- przyjmowanie wpłat gotówkowych,

- dokonywanie wypłat pobranych do kasy,

- odprowadzanie gotówki na właściwe rachunki bankowe,

- sporządzanie raportów kasowych,

  1. Ewidencjonowanie wpływów kasowych i uzgadnianie z dziennikiem w kwitariuszach przychodowych.
  2. Prowadzenie ewidencji  przyjmowania i wydawania druków ścisłego zarachowania:

- czeków gotówkowych, 

- kwitariuszy przychodowych K-103 oraz podliczanie i uzgadnianie zdanych kwitariuszy,

- innych dokumentów, będących dokumentami ścisłej kontroli, w tym: gwarancji bankowych  i ubezpieczeniowych składanych w postępowaniach przetargowych.

  1. Współudział w sporządzaniu sprawozdań miesięcznych o dochodach Urzędu Gminy, zgodnych z księgami rachunkami, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Współudział w sporządzaniu sprawozdań kwartalnych budżetowych i pozabudżetowych, zgodnych z księgami rachunkowymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Współudział w sporządzaniu sprawozdań rocznych budżetowych, pozabudżetowych i finansowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  4. Załatwianie podań oraz opracowywanie decyzji w sprawach udzielania umorzeń, rozłożenia na raty oraz odroczeń należności z tytułu opłaty  za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  5. Prowadzenie rejestru podań w sprawach umorzeń, rozłożenia na raty oraz odroczeń.
  6. Nadzór nad prawidłowym wpłaceniem należności pieniężnych oraz bieżące prowadzenie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników – wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych oraz inne prace związane z egzekwowaniem należności z tytułu opłaty  za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

10. Przygotowywanie danych do sprawozdań kwartalnych  dotyczących skutków decyzji związanych  z umorzeniem, rozłożeniem na raty oraz odroczeń należności z tytułu opłaty  za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wynikających z przepisów o sprawozdawczości.

11. Bieżące zawiadamianie Urzędu Skarbowego i Komornika Sądowego o każdej zmianie stanu zaległości dłużników, na których wystawione są tytuły wykonawcze w związku z pobieraniem opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

12. Obsługa systemu obiegu dokumentów E- CONTENTPLUS w zakresie prowadzonych spraw.

13. Ochrona danych przetwarzanych i danych osobowych, zgodnie z zakresem czynności przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, nielegalnym ujawnianiem, czy zniszczeniem.

14. Zachowanie tajemnicy państwowej, służbowej i skarbowej w zakresie przez prawo przewidziane.

15. Przygotowanie i aktualizacja materiałów objętych zakresem czynności do Biuletynu Informacji Publicznej.

16. Zastępstwo pracownika w czasie nieobecności w pracy innego pracownika, w referacie finansów.

17. Wykonywanie prac zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta Gminy, Skarbnika Gminy i Sekretarza Gminy.

  

V.   Wymagane dokumenty

 

  1. List motywacyjny;
  2. Życiorys (CV);
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie;
  5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach);
  6. Kserokopie świadectw pracy;
  7. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za umyślnie przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku;

10.  Osoba niepełnosprawna, która zamierza skorzystać z uprawnienia o pierwszeństwie   zatrudnienia (art. 13a ust. 2, ustawy o pracownikach samorządowych) jest obowiązana do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;

11. Wykaz złożonych dokumentów;

a)    dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na dokumencie;

b) dokumenty aplikacyjne powinny być ponumerowane i uwidocznione w wykazie złożonych dokumentów z podaniem numeru strony;

12. Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys CV) powinny być   opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych   zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z 21 grudnia 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 z póź. zm.).

 

VI. Inne informacje

1.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy, w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż  6%;

2.  Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku, przysługuje osobie niepełnosprawnej,   o ile znajdzie się w gronie pięciu  najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełnia wymagania dodatkowe;

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Wągrowiec (sekretariat pok. nr 202) lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie na adres:

      Urząd Gminy Wągrowiec

       ul. Cysterska 22

       62-100 Wągrowiec

      z napisem: „nabór -  stanowisko ds. obsługi kasowej”                                    

       w terminie do  19 grudnia 2012 r. do godz. 1530.

  1. Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach. I etap polegający na analizie formalnej dokumentów, II etap będzie stanowiła rozmowa kwalifikacyjna. O terminie II etapu osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione indywidualnie.  Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie  internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wągrowiec  (bip.wagrowiec.wlkp.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22.
  3. Wymiar czasu pracy: 1 etat
  4. Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego zostanie zwarta umowa o pracę  na okres 3 miesięcy, a następnie jeżeli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia obowiązków przez tę osobę, zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony wynoszący 12 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia na czas nieokreślony po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy.
  5. Orientacyjny termin rozpoczęcia pracy –  styczeń  2013 roku.
  6. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze. Podstawa prawna:  ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm).
    1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067 26 80 800.

 

Wągrowiec; 05.12.2012 r.                                                                                                

                Wójt Gminy

/-/ inż. Przemysław Majchrzak

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2012-12-07
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Dorota Chojnacka-Szymczak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 sierpnia 2016 10:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 2203
23 sierpnia 2016 10:09 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)