Zarządzenia Wójta Gminy

Zarządzenie Nr 61/2012r.Wójta Gminy Wągrowiec w sprawie ogłoszenia otwartego, konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko " ds. obsługi kancelaryjnej" w Urzędzie Gminy Wągrowiec.

Zarządzenie Nr 61/2012r.
Wójta Gminy Wągrowiec
  z dnia 3 sierpnia 2012 r.

 

 

w sprawie ogłoszeniaotwartego, konkurencyjnego naboruna wolnestanowisko

„ ds. obsługi kancelaryjnej” w Urzędzie Gminy Wągrowiec.

 

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zm. ) oraz § 4 ust. 1 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze w Urzędzie Gminy Wągrowiec stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 43/10 Wójta Gminy Wągrowiec z dnia     1 października 2010 r. 

 

 

 

§ 1. 1. Ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko „ ds. obsługi kancelaryjnej”

w Urzędzie Gminy Wągrowiec.

       2. Ogłoszenie o naborze stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

§ 2. Do przeprowadzenia naboru powołuję komisję rekrutacyjną w składzie:

 

1)     Przemysław Majchrzak    – przewodniczący komisji,

2)     Jolanta Maciejewska         – zastępca przewodniczącego komisji,

3)     Małgorzata Bejma          – sekretarz komisji,

4)     Stanisław Owsianny         – członek.

5)     Irena Ekiert                  - członek.

 

 

         § 3. Komisja działa zgodnie z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze w     

        Urzędzie Gminy Wągrowiec oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,

        stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 43/10 Wójta Gminy Wągrowiec z dnia 1 października 2010 r. 

 

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

                                                                                          Załącznik

                                                                               do Zarządzenia Nr  61/2012

                                                                                  Wójta Gminy Wągrowiec

                                                                                   z dnia 3 sierpnia 2012r.

 

 

Wójt Gminy Wągrowiec ogłasza otwarty i  konkurencyjny nabór na wolne  stanowisko urzędnicze

 „ ds. obsługi kancelaryjnej”

 

 

I.    Opis  stanowiska

Zgodnie ze schematem organizacyjnym Urzędu Gminy Wągrowiec jest to stanowisko  podlegające Kierownikowi Referatu Organizacyjnego.

 

  1. Wymagania niezbędne:

 

  1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
  3. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. Nieposzlakowana opinia;
  5. Wykształcenie wyższe;
  6. Znajomość:

a)      zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, organizacji pracy i obiegu dokumentów w jednostkach samorządu terytorialnego;

b)      przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy, a przede wszystkim:

  • ustawy o samorządzie gminnym;
  • ustawy - kodeks postępowania administracyjnego i cywilnego;
  • ustawy o ochronie danych osobowych;
  • ustawa o ochronie informacji niejawnych;
  • instrukcji kancelaryjnej;

c)    znajomość zasad savoir vivre.

  1. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych – drukarki wielofunkcyjnej, skanera, faxu, kserokopiarki, centrali telefonicznej;
  2. Prawo jazdy kategorii B;
  3. Praktyczna umiejętność obsługi komputera, (znajomość pakietu MS Office,  programu do obiegu  dokumentów);
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

 

III. Wymagania dodatkowe:

  1. Wysoka kultura osobista, uprzejmość, życzliwość, odpowiedzialność,  umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych, bardzo dobra organizacja pracy;
  2. Znajomość specyfiki pracy w jednostce samorządu terytorialnego;
  3. Umiejętność obsługi klienta, negocjacji i łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich;
  4. Umiejętność redagowania tekstów i prezentacji;
  5. Umiejętność śledzenia zmian w przepisach, podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów;
  6. Preferowana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, potwierdzona certyfikatem.
  7. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

  1. Prowadzenie sekretariatu;
  2. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego w formie elektronicznej;
  3. Prowadzenie   centralnego   rejestru   skarg,   wniosków,   petycji   oraz     pism wpływających do Urzędu;
  4. Przyjmowanie  zgłaszanych petycji, skarg i wniosków;
  5. Organizowanie   kontaktów  interesantów z  Wójtem, Zastępca Wójta,   Sekretarzem  oraz  kierowanie   ich   do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu;
  6. Udzielanie  informacji  o  sposobie  załatwiania  spraw  interesantów lub  kierowanie  do odpowiedniego pracownika;
  7. Prowadzenie kalendarza Wójta;
  8. Prowadzenie rejestru interesantów przyjmowanych przez Wójta;
  9. Prenumerata czasopism;
  10. Zaopatrzenie  materiałowo-techniczne  na  cele  administracyjne,  zakup  materiałów biurowych i innych oraz ich rozdzielanie na poszczególne  stanowiska;
  11. Prowadzenie gospodarki drukami i formularzami;
  12. Aktualizacja informacji na wewnętrznych tablicach ogłoszeniowych w Urzędzie;
  13. Obsługa centrali telefonicznej, poczty elektronicznej  i innych biurowych urządzeń technicznych

       w sekretariacie;

  1. Przygotowywanie materiałów i podejmowanie czynności organizacyjnych na potrzeby organów gminy           i jednostek pomocniczych;

15.   Planowanie wydatków budżetowych dotyczących zakresu stanowiska, jego realizacja oraz  prowadzenie   

       i   sporządzanie  wymaganej  sprawozdawczości  w  zakresie prowadzonych spraw;

16.  Przygotowywanie pism dot. zakresu czynności.

 

V.   Wymagane dokumenty:

 

  1. List motywacyjny;
  2. Życiorys (CV);
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego;
  4. Kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie;
  5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach);
  6. Kserokopie świadectw pracy;
  7. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  9. Osoba niepełnosprawna, która zamierza skorzystać z uprawnienia o pierwszeństwie  zatrudnienia (atr.  13a ust. 2, ustawy o pracownikach samorządowych) jest  obowiązana do złożenia wraz  z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
  10. Wykaz złożonych dokumentów;
  11. dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na dokumencie,
  12. dokumenty aplikacyjne powinny być ponumerowane i uwidocznione w wykazie złożonych dokumentów z podaniem numeru strony;
    1. Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys CV) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z 21 grudnia 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458.).

 

 

VI. Inne informacje:

1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy , w rozumieniu przepisów     o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż  6%;

2.  Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku, przysługuje osobie niepełnosprawnej,   o ile znajdzie się w gronie pięciu  najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełnia wymagania dodatkowe;

  1. 3.    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Wągrowiec (sekretariat pok. nr 202) lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie  na adres:

      Urząd Gminy Wągrowiec

       ul. Cysterska 22

       62-100 Wągrowiec

      z napisem:

                                                       „ nabór - stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej”,

 

       w terminie do 22 sierpnia 2012 r. do godz. 1530.

 

  1. Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach. I etap polegający na analizie formalnej dokumentów, II etap będzie stanowiła rozmowa kwalifikacyjna lub test. O terminie II etapu osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione  indywidualnie.  Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie  internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wągrowiec  (bip.wagrowiec.wlkp.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22.

6.   Wymiar czasu pracy: 1 etat

7.  Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego zostanie zwarta umowa o pracę  na okres 3 miesięcy, a następnie jeżeli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia obowiązków przez tę osobę, zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony wynoszący 12 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia na czas nieokreślony po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy.

  1. Orientacyjny termin rozpoczęcia pracy –  wrzesień  2012 roku.
  2. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze. Podstawa prawna:  ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm).
    1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 26 80 800.

 

 

                                                                                                         Wójt Gminy

/-/ inż. Przemysław Majchrzak

 

 

Wągrowiec  3.08.2012

 

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2012-09-04
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Stanisław Owsianny
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 sierpnia 2016 09:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1282
22 sierpnia 2016 09:55 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)