Zarządzenie Nr 60/ 2012r.
Wójta Gminy Wągrowiec
z dnia 3 sierpnia 2012 r.
w sprawie ogłoszenia otwartego, konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko
„ds. gospodarki odpadami”
w Urzędzie Gminy Wągrowiec.
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zm. ) oraz § 4 ust. 1 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze w Urzędzie Gminy Wągrowiec stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 43/10 Wójta Gminy Wągrowiec z dnia 1 października 2010 r.
§ 1. 1. Ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko „ds. gospodarki odpadami”
w Urzędzie Gminy Wągrowiec.
2. Ogłoszenie o naborze stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Do przeprowadzenia naboru powołuję komisję rekrutacyjną w składzie:
1) Przemysław Majchrzak – przewodniczący komisji,
2) Jolanta Maciejewska – zastępca przewodniczącego komisji,
3) Małgorzata Bejma – sekretarz komisji,
4) Agnieszka Ratajczak – członek,
5) Stanisław Owsianny – członek,
§ 3. Komisja działa zgodnie z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze w Urzędzie Gminy Wągrowiec oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 43/10 Wójta Gminy Wągrowiec z dnia 1 października 2010 r.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik
do zarządzenia Nr 60/2012
Wójta Gminy Wągrowiec
z dnia 3 sierpnia 2012r.
Wójt Gminy Wągrowiecogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze „ds. gospodarki odpadami” ”
I. Opis stanowiska
Zgodnie ze schematem organizacyjnym Urzędu Gminy Wągrowiec jest to stanowisko w Referacie Ochrony Środowiska i Mienia Komunalnego.
którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
a przede wszystkim:
znajomość ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o odpadach, ordynacja podatkowa, prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym.
7. Prawo jazdy kategorii B.;
8. Biegła umiejętność obsługi komputera;
III. Wymagania dodatkowe
1. Znajomość instrukcji kancelaryjnej i zasad archiwizacji dokumentów;
2. Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych i dokumentów programowych;
3. Duża motywacja do pracy;
4. Zdolność rozwiązywania problemów;
5. Odpowiedzialność za wykonywaną pracę;
6. Wysoka kultura osobista;
7. Umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi;
8. Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność;
V. Wymagane dokumenty
9. Osoba niepełnosprawna, która zamierza skorzystać z uprawnienia o pierwszeństwie
zatrudnienia (atr. art. 13a ust. 2, ustawy o pracownikach samorządowych) jest obowiązana do złożenia wraz
z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
10. Wykaz złożonych dokumentów;
a) dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na dokumencie;
b) dokumenty aplikacyjne powinny być ponumerowane i uwidocznione w wykazie złożonych dokumentów z podaniem numeru strony;
11. Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys CV) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z 21 grudnia 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 z póź. zm.).
VI. Inne informacje
1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%;
2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełnia wymagania dodatkowe;
Urząd Gminy Wągrowiec
ul. Cysterska 22
62-100 Wągrowiec
z napisem:
„na stanowisko ds. gospodarki odpadami ”
w terminie do 22 sierpnia 2012r do godz. 1530.
O terminie II etapu osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wągrowiec (bip.wagrowiec.wlkp.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Wągrowiec,
ul. Cysterska 22.
6. Wymiar czasu pracy: 1 etat
Wągrowiec; 3 sierpnia 2012r.
Wójt Gminy
/-/ inż. Przemysław Majchrzak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Wągrowiec