Ogłoszenia o naborze w Urzędzie Gminy - archiwum

Nabór na stanowisko ds.gospodarki odpadami

    Załącznik

     do zarządzenia Nr  60/2012

     Wójta Gminy Wągrowiec

                                                                                                   z dnia  3 sierpnia 2012r.

 

 

                                                      Wójt Gminy Wągrowiec

ogłasza otwarty i  konkurencyjny nabór na wolne  stanowisko urzędnicze

 „ds.  gospodarki odpadami”  ”

 

 

 

I.  Opis  stanowiska

Zgodnie ze schematem organizacyjnym Urzędu Gminy Wągrowiec jest to stanowisko w Referacie Ochrony Środowiska i Mienia Komunalnego.

 

 

  1. II.    Wymagania niezbędne:

 

  1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, 

którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

  1. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
  2. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    1. Nieposzlakowana opinia;
    2. Wykształcenie wyższe; kierunki preferowane - ekonomia, ochrona środowiska i pokrewne, administracja lub średnie techniczne;
    3. Znajomość przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na   stanowisku pracy, a przede wszystkim:

              znajomość ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o odpadach, ordynacja podatkowa, prawo zamówień publicznych, o  finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym.

7.   Prawo jazdy kategorii B.;

8.   Biegła umiejętność obsługi komputera;

  1. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

 

III.  Wymagania dodatkowe

 

1.   Znajomość instrukcji kancelaryjnej i zasad archiwizacji dokumentów;

2.   Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych i dokumentów  programowych;

3.   Duża motywacja do pracy;

4.   Zdolność rozwiązywania problemów;

5.   Odpowiedzialność za wykonywaną pracę;

6.   Wysoka kultura osobista;

      7.   Umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi;

      8.   Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność;

         

  1. IV.   Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

 

  1. Przygotowanie i prowadzenie bazy nieruchomości objętych systemem gospodarki odpadami;
    1. Przygotowanie uchwał związanych z wprowadzaniem systemu gospodarki odpadami;
    2. Organizacja kampanii edukacyjnej i informacyjnej dotyczącej systemu gospodarki odpadami;
    3. Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem wysokości należnej opłaty za odbiór odpadów komunalnych w tym m.in.:
  • przekazywaniem, zebraniem i weryfikacją deklaracji składanych przez mieszkańców,
  • wprowadzaniem informacji zawartych w deklaracjach do gminnej bazy danych,
  • prowadzenie procedury dot. wydania decyzji o wysokości opłaty w przypadku nie złożenia deklaracji lub uzasadnionego podejrzenia, że dane zawarte w deklaracji są nieprawdziwe,
  • wystawianie nakazów płatniczych,
  1. Organizacja przetargów na odbieranie odpadów komunalnych;
  2. Nadzór nad funkcjonowaniem istniejącego systemu gospodarki odpadami w gminie;
  3. Obsługa interesantów związana z funkcjonującym systemem gospodarki odpadami;
  4. Organizacja selektywnej zbiórki odpadów w gminie;
  5. Prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością  z zakresu gospodarki odpadami w gminie;

 

V.   Wymagane dokumenty

 

  1. List motywacyjny;
  2. Życiorys (CV);
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego;
  4. Kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie;
  5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach);
  6. Kserokopie świadectw pracy;
  7. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za umyślnie przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku;

9.  Osoba niepełnosprawna, która zamierza skorzystać z uprawnienia o pierwszeństwie   

     zatrudnienia (atr. art. 13a ust. 2, ustawy o pracownikach samorządowych) jest obowiązana do złożenia wraz  z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;

10. Wykaz złożonych dokumentów;

a)     dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na dokumencie;

b)   dokumenty aplikacyjne powinny być ponumerowane i uwidocznione w wykazie złożonych dokumentów z podaniem numeru strony;

11. Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys CV) powinny być   opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych  zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z 21 grudnia 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 z póź. zm.).

  

VI. Inne informacje

1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy , w rozumieniu przepisów     o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż  6%;

 

2.  Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku, przysługuje osobie niepełnosprawnej,   o ile znajdzie się w gronie pięciu  najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełnia wymagania dodatkowe;

 

  1. 3.    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Wągrowiec (sekretariat pok. nr 202) lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie  na adres:

      Urząd Gminy Wągrowiec

       ul. Cysterska 22

       62-100 Wągrowiec

      z napisem:

 „na stanowisko ds. gospodarki odpadami ”

       w terminie do  22 sierpnia 2012r   do godz. 1530.

 

  1. Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach. I etap polegający na analizie formalnej dokumentów, II etap będzie stanowiła rozmowa kwalifikacyjna.

      O terminie II etapu osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione indywidualnie. 

      Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wągrowiec  (bip.wagrowiec.wlkp.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Wągrowiec,

      ul. Cysterska 22.

6.   Wymiar czasu pracy: 1 etat

  1. Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego zostanie zwarta umowa o pracę  na okres 3 miesięcy, a następnie jeżeli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia obowiązków przez tę osobę, zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony wynoszący 12 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia na czas nieokreślony po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy.
    1. Orientacyjny termin rozpoczęcia pracy –  wrzesień 2012 roku.
    2. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze. Podstawa prawna:  ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm).
      1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067 26 80 800.

 

 

Wągrowiec; 3 sierpnia 2012r.

                                                                                                 

            Wójt Gminy

/-/ inż. Przemysław Majchrzak

 

 

 

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2012-08-09
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Stanisław Owsianny
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 sierpnia 2016 10:11
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 3342
23 sierpnia 2016 10:11 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)