Załącznik
do Zarządzenia Nr 61/2012
Wójta Gminy Wągrowiec
z dnia 3 sierpnia 2012r.
Wójt Gminy Wągrowiec
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
„ ds. obsługi kancelaryjnej”
I. Opis stanowiska
Zgodnie ze schematem organizacyjnym Urzędu Gminy Wągrowiec jest to stanowisko podlegające Kierownikowi Referatu Organizacyjnego.
- II. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
- Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Wykształcenie wyższe;
- Znajomość:
a) zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, organizacji pracy i obiegu dokumentów w jednostkach samorządu terytorialnego;
b) przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy, a przede wszystkim:
- ustawy o samorządzie gminnym;
- ustawy - kodeks postępowania administracyjnego i cywilnego;
- ustawy o ochronie danych osobowych;
- ustawa o ochronie informacji niejawnych;
- instrukcji kancelaryjnej;
c) znajomość zasad savoir vivre.
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych – drukarki wielofunkcyjnej, skanera, faxu, kserokopiarki, centrali telefonicznej;
- Prawo jazdy kategorii B;
- Praktyczna umiejętność obsługi komputera, (znajomość pakietu MS Office, programu do obiegu dokumentów);
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
III. Wymagania dodatkowe:
- Wysoka kultura osobista, uprzejmość, życzliwość, odpowiedzialność, umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych, bardzo dobra organizacja pracy;
- Znajomość specyfiki pracy w jednostce samorządu terytorialnego;
- Umiejętność obsługi klienta, negocjacji i łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich;
- Umiejętność redagowania tekstów i prezentacji;
- Umiejętność śledzenia zmian w przepisach, podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów;
- Preferowana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, potwierdzona certyfikatem.
- IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie sekretariatu;
- Prowadzenie dziennika korespondencyjnego w formie elektronicznej;
- Prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków, petycji oraz pism wpływających do Urzędu;
- Przyjmowanie zgłaszanych petycji, skarg i wniosków;
- Organizowanie kontaktów interesantów z Wójtem, Zastępcą Wójta, Sekretarzem oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu;
- Udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw interesantów lub kierowanie do odpowiedniego pracownika;
- Prowadzenie kalendarza Wójta;
- Prowadzenie rejestru interesantów przyjmowanych przez Wójta;
- Prenumerata czasopism;
- Zaopatrzenie materiałowo-techniczne na cele administracyjne, zakup materiałów biurowych i innych oraz ich rozdzielanie na poszczególne stanowiska;
- Prowadzenie gospodarki drukami i formularzami;
- Aktualizacja informacji na wewnętrznych tablicach ogłoszeniowych w Urzędzie;
- Obsługa centrali telefonicznej, poczty elektronicznej i innych biurowych urządzeń technicznych
w sekretariacie;
- Przygotowywanie materiałów i podejmowanie czynności organizacyjnych na potrzeby organów gminy i jednostek pomocniczych;
15. Planowanie wydatków budżetowych dotyczących zakresu stanowiska, jego realizacja oraz prowadzenie i sporządzanie wymaganej sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw;
16. Przygotowywanie pism dot. zakresu czynności.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny;
- Życiorys (CV);
- Oryginał kwestionariusza osobowego;
- Kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie;
- Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach);
- Kserokopie świadectw pracy;
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku;
- Osoba niepełnosprawna, która zamierza skorzystać z uprawnienia o pierwszeństwie zatrudnienia (atr. 13a ust. 2, ustawy o pracownikach samorządowych) jest obowiązana do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
- Wykaz złożonych dokumentów;
- dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na dokumencie,
- dokumenty aplikacyjne powinny być ponumerowane i uwidocznione w wykazie złożonych dokumentów z podaniem numeru strony;
- Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys CV) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z 21 grudnia 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458.).
VI. Inne informacje:
1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%;
2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełnia wymagania dodatkowe;
- 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Wągrowiec (sekretariat pok. nr 202) lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie na adres:
Urząd Gminy Wągrowiec
ul. Cysterska 22
62-100 Wągrowiec
z napisem:
„ nabór - stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej”,
w terminie do 22 sierpnia 2012 r. do godz. 1530.
- Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
- Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach. I etap polegający na analizie formalnej dokumentów, II etap będzie stanowiła rozmowa kwalifikacyjna lub test. O terminie II etapu osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione indywidualnie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wągrowiec (bip.wagrowiec.wlkp.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22.
6. Wymiar czasu pracy: 1 etat
7. Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego zostanie zwarta umowa o pracę na okres 3 miesięcy, a następnie jeżeli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia obowiązków przez tę osobę, zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony wynoszący 12 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia na czas nieokreślony po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy.
- Orientacyjny termin rozpoczęcia pracy – wrzesień 2012 roku.
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze. Podstawa prawna: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm).
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 26 80 800.
Wójt Gminy
/-/ inż. Przemysław Majchrzak
Wągrowiec 3.08.2012