Wójt Gminy Wągrowiec
ogłasza II otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
„ds. rekreacji i promocji gminy”
I. Opis stanowiska
Zgodnie ze schematem organizacyjnym Urzędu Gminy Wągrowiec jest to stanowisko w Referacie Organizacyjnym.
- II. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia
zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
- Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, prawnicze, zarządzanie w zakresie turystyki, turystyka i rekreacja, public relations, preferowane menedżer sportu lub inne związane z kulturą fizyczną i rekreacją;
- Znajomość przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy,
a przede wszystkim:
wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego; prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o kulturze fizycznej i sporcie, o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratowniczy i pomocniczy, sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych, prawo o stowarzyszeniach, o bezpieczeństwie imprez masowych;
7. Prawo jazdy kategorii B;
8. Biegła umiejętność obsługi komputera;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- Koncepcja funkcjonowania Gminnego Centrum Rekreacyjno-Turystycznego w Kamienicy,
( maksymalnie 4 strony formatu A4).
III. Wymagania dodatkowe
1. Znajomość instrukcji kancelaryjnej i zasad archiwizacji dokumentów;
2. Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych i dokumentów programowych;
3. Duża motywacja do pracy;
4. Zdolność rozwiązywania problemów;
5. Odpowiedzialność za wykonywaną pracę;
6. Wysoka kultura osobista;
7. Umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi;
8. Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność;
9. Umiejętność organizacji pracy wyznaczania celi;
10. Umiejętność zarządzania personelem;
11. Umiejętność planowania długofalowego;
12. Znajomość programów i funduszy rozwoju wsi,
- IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- Organizowanie pracy i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Gminnego Centrum Rekreacyjno-Turystycznego w Kamienicy;
- Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie i wykorzystywanie obiektów rekreacyjno-sportowych;
- Właściwa eksploatacja obiektów, w szczególności przygotowanie obiektów do sezonu i zabezpieczenie obiektów po zakończeniu sezonu;
- Opracowywanie regulaminów korzystania z obiektów sportowych i egzekwowanie ich przestrzegania;
- Organizacja i koordynacja działalności sportowej i turystycznej;
- Szerzenie i popularyzacja zajęć sportowych i rekreacyjnych na terenie gminy;
- Współpraca z nauczycielami przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów, współpraca z organizacjami pożytku publicznego i innymi organizacjami w zakresie sportu i rekreacji;
- Współpraca i wykorzystywanie aktywności stowarzyszeń i zespołów sportowych;
- Przygotowywanie rocznych planów działań promocyjnych;
- Przygotowywanie rocznego kalendarza imprez i wydarzeń sportowych;
- Inicjowanie i prowadzenie akcji promocyjnych turystyki i sportu;
- Nadzór nad bezpieczeństwem osób przebywających na obiektach;
- Nadzór nad ratownikami zatrudnionymi w sezonie letnim;
- Prowadzenie wymaganej dokumentacji na obiektach;
- Kierowanie pracownikami zatrudnionymi na obiekcie;
- Opracowywania projektu budżetu, wykonywanie budżetu i opracowywanie sprawozdań z jego realizacji;
- Prowadzenie i bieżąca aktualizacja sportowego portalu internetowego;
- Przygotowanie aktów prawnych i zarządzeń w zakresie wykonywanych zadań;
- Przygotowanie wniosków i analiz dot. wykorzystania posiadanego potencjału w roku sprawozdawczym wraz ze sprawozdawczością.
V. Wymagane dokumenty
- List motywacyjny;
- Życiorys (CV);
- Oryginał kwestionariusza osobowego;
- Kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie;
- Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach);
- Kserokopie świadectw pracy;
- Koncepcja funkcjonowania Centrum Rekreacyjno – Turystycznego w Kamienicy;
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku;
- Osoba niepełnosprawna, która zamierza skorzystać z uprawnienia o pierwszeństwie zatrudnienia (atr. 13a ust. 2, ustawy o pracownikach samorządowych) jest obowiązana do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
11. Wykaz złożonych dokumentów;
a) dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na dokumencie;
b) dokumenty aplikacyjne powinny być ponumerowane i uwidocznione w wykazie złożonych dokumentów z podaniem numeru strony;
12. Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys CV) powinny być
opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z 21 grudnia 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 z póź. zm.).
VI. Inne informacje
1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%;
2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełnia wymagania dodatkowe;
- 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Wągrowiec (sekretariat pok. nr 202) lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie na adres:
Urząd Gminy Wągrowiec
ul. Cysterska 22
62-100 Wągrowiec
z napisem: „II nabór - stanowisko ds. rekreacji i promocji gminy ”
w terminie do 3 lipca 2012 r. do godz. 1500.
- Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
- Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach. I etap polegający na analizie formalnej dokumentów, II etap będzie stanowiła rozmowa kwalifikacyjna. O terminie II etapu osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione indywidualnie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wągrowiec (bip.wagrowiec.wlkp.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat
- Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego zostanie zwarta umowa o pracę na okres 3 miesięcy, a następnie jeżeli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia obowiązków przez tę osobę, zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony wynoszący 12 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia na czas nieokreślony po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy.
- Orientacyjny termin rozpoczęcia pracy – lipiec 2012 roku.
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze. Podstawa prawna: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm).
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 26 80 800.
Wągrowiec; 22.06.2012 r.
Wójt Gminy
/-/ inż. Przemysław Majchrzak