Ogłoszenia o naborze w Urzędzie Gminy - archiwum

Nabór na wolne stanowisko ds.rekreacji i promocji gminy

                 Wójt Gminy Wągrowiec

 

ogłasza  II otwarty i  konkurencyjny nabór na wolne  stanowisko urzędnicze

 „ds.  rekreacji i promocji gminy” 

 

 

 

I.  Opis  stanowiska

Zgodnie ze schematem organizacyjnym Urzędu Gminy Wągrowiec jest to stanowisko w Referacie Organizacyjnym.

 

 

  1. II.    Wymagania niezbędne:

 

  1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa,  którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia

      zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

  1. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
  2. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    1. Nieposzlakowana opinia;
    2. Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, prawnicze, zarządzanie w zakresie turystyki, turystyka  i rekreacja, public relations, preferowane menedżer sportu lub inne związane  z kulturą fizyczną i rekreacją;
    3. Znajomość przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na   stanowisku pracy,

       a przede wszystkim:

wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego; prawo zamówień publicznych, o  finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach  samorządowych, o kulturze fizycznej i sporcie, o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt  ratowniczy i pomocniczy, sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych, prawo o stowarzyszeniach, o bezpieczeństwie imprez masowych;

7.   Prawo jazdy kategorii B;

8.   Biegła umiejętność obsługi komputera;

  1. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  2. Koncepcja  funkcjonowania Gminnego Centrum Rekreacyjno-Turystycznego w Kamienicy, 

      ( maksymalnie 4 strony formatu A4).

 

III.  Wymagania dodatkowe

 

1.   Znajomość instrukcji kancelaryjnej i zasad archiwizacji dokumentów;

2.   Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych i dokumentów  programowych;

3.   Duża motywacja do pracy;

4.   Zdolność rozwiązywania problemów;

5.   Odpowiedzialność za wykonywaną pracę;

6.   Wysoka kultura osobista;

      7.   Umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi;

      8.   Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność;

      9.   Umiejętność organizacji pracy wyznaczania celi;

    10.   Umiejętność zarządzania personelem;

    11.   Umiejętność planowania długofalowego;

    12.   Znajomość programów i funduszy rozwoju wsi,

  1. IV.   Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

 

  1. Organizowanie pracy i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Gminnego Centrum Rekreacyjno-Turystycznego w Kamienicy;
  2. Dbałość  o prawidłowe funkcjonowanie i wykorzystywanie obiektów  rekreacyjno-sportowych;
  3. Właściwa eksploatacja obiektów, w szczególności przygotowanie obiektów do sezonu i zabezpieczenie obiektów po zakończeniu sezonu;
  4. Opracowywanie regulaminów korzystania z  obiektów sportowych i egzekwowanie ich przestrzegania;
  5. Organizacja i koordynacja działalności sportowej i turystycznej;
  6. Szerzenie i popularyzacja zajęć sportowych i rekreacyjnych na terenie gminy;
  7. Współpraca z nauczycielami przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów, współpraca z organizacjami pożytku publicznego i innymi organizacjami w zakresie  sportu i rekreacji;
  8. Współpraca i wykorzystywanie aktywności stowarzyszeń i zespołów sportowych;
  9. Przygotowywanie  rocznych planów działań promocyjnych;
  10. Przygotowywanie rocznego kalendarza imprez i wydarzeń sportowych;
  11. Inicjowanie i prowadzenie akcji promocyjnych turystyki i sportu;
  12. Nadzór nad bezpieczeństwem osób przebywających na obiektach;
  13. Nadzór nad ratownikami zatrudnionymi w sezonie letnim;
  14. Prowadzenie wymaganej dokumentacji na obiektach;
  15. Kierowanie pracownikami  zatrudnionymi na obiekcie;
  16. Opracowywania projektu budżetu, wykonywanie budżetu i opracowywanie sprawozdań   z  jego realizacji;
  17. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja sportowego portalu internetowego;
  18. Przygotowanie aktów prawnych i zarządzeń w zakresie wykonywanych zadań;
  19. Przygotowanie wniosków i analiz dot. wykorzystania posiadanego potencjału w roku sprawozdawczym wraz ze sprawozdawczością.

V.   Wymagane dokumenty

 

  1. List motywacyjny;
  2. Życiorys (CV);
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego;
  4. Kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie;
  5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach);
  6. Kserokopie świadectw pracy;
  7. Koncepcja funkcjonowania Centrum Rekreacyjno – Turystycznego w Kamienicy;
  8. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za umyślnie przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
  9. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  10. Osoba niepełnosprawna, która zamierza skorzystać z uprawnienia o pierwszeństwie  zatrudnienia (atr.  13a ust. 2, ustawy o pracownikach samorządowych) jest obowiązana do złożenia wraz  z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;

11. Wykaz złożonych dokumentów;

a) dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na dokumencie;

b) dokumenty aplikacyjne powinny być ponumerowane i uwidocznione w wykazie złożonych dokumentów z podaniem numeru strony;

12. Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys CV) powinny być  

      opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych    zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z  2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z 21 grudnia 2008r. o   pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 z póź. zm.).

 

VI. Inne informacje

1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy , w rozumieniu przepisów     o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż  6%;

2.  Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku, przysługuje osobie niepełnosprawnej,   o ile znajdzie się w gronie pięciu  najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełnia wymagania dodatkowe;

  1. 3.    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Wągrowiec (sekretariat pok. nr 202) lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie  na adres:

      Urząd Gminy Wągrowiec

       ul. Cysterska 22

       62-100 Wągrowiec

            z napisem: „II nabór -  stanowisko ds. rekreacji i promocji gminy ”

       w terminie do  3 lipca 2012 r. do godz. 1500.

  1. Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach. I etap polegający na analizie formalnej dokumentów, II etap będzie stanowiła rozmowa kwalifikacyjna. O terminie II etapu osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione  indywidualnie.  Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wągrowiec  (bip.wagrowiec.wlkp.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22.
  3. Wymiar czasu pracy: 1 etat
  4. Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego zostanie zwarta umowa o pracę  na okres 3 miesięcy, a następnie jeżeli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia obowiązków przez tę osobę, zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony wynoszący 12 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia na czas nieokreślony po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy.
    1. Orientacyjny termin rozpoczęcia pracy –  lipiec 2012 roku.
    2. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze. Podstawa prawna:  ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm).
      1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 26 80 800.

 

Wągrowiec; 22.06.2012 r.

            Wójt Gminy

/-/ inż. Przemysław Majchrzak 

 

 

 

 

 

 

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2012-06-22
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Stanisław Owsianny
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 sierpnia 2016 10:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 2385
23 sierpnia 2016 10:12 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)