Ogłoszenia o naborze w Urzędzie Gminy - archiwum

Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

Wójt Gminy Wągrowiec

 

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko

Kierownika Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

w Wągrowcu

 

 

I.  Opis  stanowiska

  1. Nazwa jednostki: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu – zakład budżetowy gminy,
  2. adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Janowiecka

 

  1. Bezpośredni przełożony: Wójt Gminy Wągrowiec.

 

II.    Wymagania niezbędne

  1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
  3. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. Nieposzlakowana opinia;
  5. Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,  techniczne, prawnicze, ekonomiczne, geodezyjne, preferowane kierunkowe;
  6. Co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
  7. Znajomość przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na   stanowisku pracy, a przede wszystkim:

Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków;

Ustawy o gospodarce komunalnej;

Ustawy o własności lokali, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu cywilnego;

Ustawy prawo zamówień publicznych;

Ustawy o samorządzie gminnym;

Kodeksu postępowania administracyjnego;

Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym  w administracji;

Ustawy o finansach publicznych. 

  1. Prawo jazdy kategorii B.;
  2. Biegła umiejętność obsługi komputera;
  3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;

 

III. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór

  1. Dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w zakresie szeroko pojętej działalności komunalnej, nadzoru nad inwestycjami komunalnymi gminnych, zarządzania zespołem ludzi oraz wiedza i doświadczenie związane  z pozyskiwaniem, rozliczaniem i kontrolą  w zakresie środków UE;
  2. Znajomość uwarunkowań i umiejętności analizy etapów przygotowania i realizacji inwestycji.

 

 

IV.   Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

  1. Kierowanie działalnością oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Gminnego Zakładu  Gospodarki  Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu;
  2. Realizowanie zadań gminy wynikających z  zakresu gospodarki wodno-ściekowej i mieszkaniowej Gminy;
  3. Wyznaczanie kierunków działania i rozwoju zakładu w ramach działań statutowych;
  4. Ustalanie rocznych planów techniczno – ekonomicznych zakładu i ich realizacja;
  5. Opracowanie informacji i sprawozdań z realizowanych inwestycji;
  6. Przygotowanie materiałów do projektu budżetu gminy;
  7. Realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych;
  8. Dokonywanie analizy ekonomicznej zakładu ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania się kosztów – dbanie o pozytywne wyniki ekonomiczne zakładu,
  9. Wskazywanie i doradzanie w podejmowaniu głównych kierunków rozwoju infrastruktury komunalnej  gminy;
  10. Opracowywanie planów i programów w zakresie wykonywanych zadań;
  11. Przygotowywanie wniosków  w zakresie zatwierdzania taryf,
  12. Przygotowywanie i przekazywanie terminowo wymaganych prawem sprawozdań;
  13. Dbałość o przestrzeganie ustaw związanych ze środkami UE.

 

V.   Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV).
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego.
  4. Kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach).
  6. Kserokopie świadectw pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia).
  7. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i umyślne przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.
  8. Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu.
  9. Koncepcja organizacji i funkcjonowania zakładu  - /maksymalnie  4 strony formatu A4/
  10. Wykaz złożonych dokumentów,

a)      dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na dokumencie,

b)      dokumenty aplikacyjne powinny być ponumerowane i uwidocznione w wykazie złożonych dokumentów z podaniem numeru strony.

  1. 11.    Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys CV) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z 21 grudnia 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 z póź. zm.).

 

VI. Inne informacje:

 

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy , w rozumieniu przepisów     o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż  6%;
  2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku, przysługuje osobie niepełnosprawnej,   o ile znajdzie się w gronie pięciu  najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełnia wymagania dodatkowe;
  3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Wągrowiec (sekretariat pok. nr 202) lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie  na adres:

Urząd Gminy Wągrowiec

ul. Cysterska 22

62-100 Wągrowiec

z napisem:

Nabór – Kierownik Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu”,

w terminie do  30 maja do godz. 1500

  1. Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach. I etap polegający na analizie formalnej dokumentów, II etap będzie stanowiła rozmowa kwalifikacyjna. O terminie II etapu osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione indywidualnie.  Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie  internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wągrowiec  (bip.wagrowiec.wlkp.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22.
  3. Wymiar czasu pracy: 1 etat
  4. Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego zostanie zwarta umowa o pracę  na okres 3 miesięcy, a następnie jeżeli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia obowiązków przez tę osobę, zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony wynoszący 12 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia na czas nieokreślony po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy.
  5. Orientacyjny termin rozpoczęcia pracy –  czerwiec  2012 roku.
  6. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze. Podstawa prawna:  ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
  7. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 26 80 800.

 

Wągrowiec; 04.05.2012 r.

                                                                                                 

            Wójt Gminy

/-/ inż. Przemysław Majchrzak

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2012-05-18
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Stanisław Owsianny
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 sierpnia 2016 10:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 2511
23 sierpnia 2016 10:12 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)