Ogłoszenia o naborze w Urzędzie Gminy - archiwum

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze "ds audytu"

Zarządzenie Nr 9/2012r. Wójta Gminy Wągrowiec z dnia 3 lutego 2012 r. w sprawie ogłoszenia otwartego, konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze "ds. audytu"  w Urzędzie Gminy Wągrowiec.

 

Zarządzenie Nr 9/2012r.
Wójta Gminy Wągrowiec
  z dnia 3 lutego 2012 r.

 

 

 

w sprawie ogłoszenia otwartego, konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze „ds. audytu”  w Urzędzie Gminy Wągrowiec.

 

 

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ze zm. ) oraz § 4 ust. 1 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze w Urzędzie Gminy Wągrowiec stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 43/10 Wójta Gminy Wągrowiec z dnia 1 października 2010 r. 

 

 

§ 1. 1. Ogłaszam otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko „ds. audytu” w  Urzędzie Gminy Wągrowiec.

   2.  Ogłoszenie o naborze stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

§ 2.  Do przeprowadzenia naboru powołuję komisję rekrutacyjną w składzie:

 

1)       Przemysław Majchrzak          – przewodniczący komisji,

2)      

 

3)       Małgorzata Bejma                 – sekretarz komisji,

4)       Jolanta Maciejewska              – członek,

5)       Knopczyńska Dorota             – członek.

 

§ 3. Komisja działa zgodnie z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze w Urzędzie Gminy Wągrowiec oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 43/10 Wójta Gminy Wągrowiec z dnia 1 października 2010 r. 

 

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

             Wójt Gminy

/-/ inż. Przemysław Majchrzak

 

 

  

 

 

 

Załącznik

do zarządzenia Nr 9/2012

Wójta Gminy Wągrowiec

z dnia 3.02.2012r.

 

 

Wójt Gminy Wągrowiec

ogłasza otwarty i  konkurencyjny nabór na wolne  stanowisko urzędnicze  „ds. audytu”

 

 

 

I.  Opis  stanowiska

Zgodnie ze schematem organizacyjnym Urzędu Gminy Wągrowiec jest to stanowisko samodzielne.

 

II.    Wymagania niezbędne

 

  1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
  3. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. Nieposzlakowana opinia;
  5. Wykształcenie wyższe; kierunki ekonomiczne, prawnicze, administracyjne;
  6. Posiadanie kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego tj:

a) jeden z certyfikatów:

-  Certified Internal Auditor (CIA),

-  Certified Government Auditing Professional (CGAP),

-  Certified Information Systems Auditor (CISA),

-  Association of Chartered Certified Accountants (ACCA),

-  Certified Fraud Examiner (CFE),

-  Certification in Control Self Assessment (CCSA),

-  Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial  Analyst (CFA),

lub

b) złożony  w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów,

     lub

c)  uprawnienia biegłego rewidenta,

     lub

d)   dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się  dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu   wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.

  1. Znajomość przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na   stanowisku pracy, a przede wszystkim:

a)      znajomość zasad i metodyki audytu;

b)      znajomość powszechnie obowiązujących standardów kontroli i audytu;

c)       znajomość zasad rachunkowości, finansów publicznych, prawa zamówień  publicznych;

d)      wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego.

  1. Prawo jazdy kategorii B.
  2. Praktyczna umiejętność obsługi komputera, (znajomość pakietu MS Office).
  3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

 

III. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór

 

  1. Znajomość problematyki Unii Europejskiej i funduszy unijnych;
  2. Znajomość instrukcji kancelaryjnej i zasad archiwizacji dokumentów;
  3. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
  4. Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność;
  5. Doświadczenie na stanowisku audytora w samorządzie gminnym.

IV.   Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

 

  1. Opracowywanie programów zadań audytowych oraz wzorów dokumentów i formularzy do  wykorzystania w zadaniu audytowym, zgodnie  z obowiązującymi przepisami;
  2. Opracowywanie projektów aktów prawnych, sprawozdań i informacji dotyczących zakresu działania komórki audytu wewnętrznego zgodnie  z obowiązującymi przepisami;
  3. Badanie systemów zarządzania i kontroli w  gminnych jednostkach organizacyjnych;
  4. Opracowywanie rocznego planu audytu wewnętrznego;
  5. Prowadzenie analiz obszarów ryzyka w zakresie działalności oraz gospodarki finansowej gminnych jednostkach organizacyjnych;
  6. Zapewnienie prawidłowego i terminowego przeprowadzania audytów wewnętrznych;
  7. Sporządzanie sprawozdania z realizacji planu audytu;
  8. Prowadzenie akt stałych i bieżących audytu wewnętrznego;
  9. Czynności doradcze, w tym składanie  wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania gminnych jednostkach organizacyjnych;
  10. Przeprowadzanie, w razie potrzeby, czynności sprawdzających w celu oceny dostosowania działań jednostki do zgłoszonych zaleceń oraz ich dokumentowanie;
  11. Przeprowadzanie  audytu w gminnych jednostkach organizacyjnych;
  12. Przeprowadzanie i dokumentowanie czynności audytowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi oraz standardami audytu wewnętrznego.

 

V.   Wymagane dokumenty

 

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV).
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego.
  4. Kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach).
  6. Kserokopie świadectw pracy.
  7. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za umyślnie przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  9. Osoba niepełnosprawna, która zamierza skorzystać z uprawnienia o pierwszeństwie zatrudnienia (art. 13a ust. 2, ustawy o pracownikach samorządowych) jest obowiązana do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  10. Wykaz złożonych dokumentów;

a)      dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na dokumencie,

b)      dokumenty aplikacyjne powinny być ponumerowane i uwidocznione w wykazie złożonych dokumentów z podaniem numeru strony.

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys CV) powinny być  opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z 21 grudnia 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 z póź. zm.).

 

VI. Inne informacje

 

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy , w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż  6%;
  2. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku, przysługuje osobie niepełnosprawnej,   o ile znajdzie się w gronie pięciu  najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełnia wymagania dodatkowe.
  3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Wągrowiec (sekretariat pok. nr 202) lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie, na adres:

                                                                                 Urząd  G miny Wągrowiec

                                                                                    Cysterska 22

                                                                                  62-100 Wągrowiec

      z napisem: „na stanowisko ds.  audytu” , w terminie do 17 lutego 2012 r. do godz. 1500.

 

  1. Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach. I etap polegający na analizie formalnej dokumentów, II etap będzie stanowiła rozmowa kwalifikacyjna. O terminie II etapu osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione indywidualnie.  Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Wągrowiec (bip.wagrowiec.wlkp.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22.
  3. Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu lub inny niższy wymiar czasu pracy,  po indywidualnym uzgodnieniu z kandydatem.
  4. Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego zostanie zwarta umowa o pracę  na okres próbny, a następnie jeżeli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia obowiązków przez tę osobę, zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony wynoszący 6 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy.
  5. Orientacyjny termin rozpoczęcia pracy –  1 marzec  2012 roku.
  6. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze. Podstawa prawna:  ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm).
  7. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67 26 80 800

 

 

Wągrowiec; 3.02.2012 r.

                                                                               

 

 

             Wójt Gminy

/-/ inż. Przemysław Majchrzak

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2012-02-06
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Stanisław Owsianny
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 sierpnia 2016 10:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1837
23 sierpnia 2016 10:15 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)