Ogłoszenia o naborze w Urzędzie Gminy - archiwum

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze "ds. audytu".

Wójt Gminy Wągrowiec

 

ogłasza otwarty i  konkurencyjny nabór na wolne  stanowisko urzędnicze

 „ds.audytu”

 

I.  Opis  stanowiska

Zgodnie ze schematem organizacyjnym Urzędu Gminy Wągrowiec jest to stanowisko samodzielne.

 

  1. II.   Wymagania niezbędne

 

1.  Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego

     obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa

     wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium

     Rzeczypospolitej Polskiej;

2.  Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3.  Niekaralność  za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4. Wykształcenie wyższe; kierunki prawnicze, administracyjne, ekonomiczne, techniczne;

5. Posiadanie kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego tj :

a)  jeden z certyfikatów:

- Certified Internal Auditor (CIA),

- Certified Government Auditing Professional (CGAP),

- Certified Information Systems Auditor (CISA),

- Association of Chartered Certified Accountants (ACCA),

- Certified Fraud Examiner (CFE),

- Certification in Control Self Assessment (CCSA),

- Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA),

lub

b)  złożony  w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów,

lub

c)   uprawnienia biegłego rewidenta,

lub

d) dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.

 

 

6.Znajomość przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy, a przede wszystkim:

            -  znajomość zasad i metodyki audytu;

            -  znajomość powszechnie obowiązujących standardów kontroli i audytu;

            - znajomość zasad rachunkowości, finansów publicznych, prawa zamówień  

             publicznych;

            - wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności samorządu

   terytorialnego;

7.Prawo jazdy kategorii B.

  1. 8.    Praktyczna umiejętność obsługi komputera, (znajomość pakietu MS Office).
  2. 9.    Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych.
  3. 10.  Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i  umyślnie popełnione

          przestępstwo skarbowe;

  1. 11.  Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

 

III. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór

 

- znajomość problematyki Unii Europejskiej i funduszy unijnych;

- znajomość instrukcji kancelaryjnej i zasad archiwizacji dokumentów;

- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;

- rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność;

 

  1. IV.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

1)    opracowywanie programów zadań audytowych oraz wzorów dokumentów i formularzy do wykorzystania w zadaniu audytowym;
2 ) opracowywanie projektów aktów prawnych, sprawozdań i informacji dotyczących zakresu działania komórki audytu wewnętrznego;
3 ) badanie systemów zarządzania i kontroli w jednostce,
4) opracowywanie rocznego planu audytu wewnętrznego,
5)  prowadzenie analiz obszarów ryzyka w zakresie działalności oraz gospodarki finansowej    jednostki
6) zapewnienie prawidłowego i terminowego przeprowadzania audytów wewnętrznych,
7) sporządzanie sprawozdania z realizacji planu audytu,
8) prowadzenie akt stałych i bieżących audytu wewnętrznego,
9)  czynności doradcze, w tym składanie  wniosków mających na celu usprawnienie  funkcjonowania jednostki
10) przeprowadzanie, w razie potrzeby, czynności sprawdzających w celu oceny dostosowania działań jednostki do zgłoszonych zaleceń oraz ich dokumentowanie;
11) przeprowadzanie kontroli w gminnych jednostkach organizacyjnych.

12)  przeprowadzanie i dokumentowanie czynności audytowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi oraz standardami audytu wewnętrznego;

 

V.   Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV).
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego.
  4. Kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach).
  6. Kserokopie świadectw pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia).
  7. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  9. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
  10. Wykaz złożonych dokumentów;
  11. dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na dokumencie,
  12. dokumenty aplikacyjne powinny być ponumerowane i uwidocznione w wykazie złożonych dokumentów z podaniem numeru strony.
    1. Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys CV) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z 21 grudnia 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458.).

 

VI. Inne informacje

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Wągrowiec (sekretariat pok. nr 202) lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie,

na adres:

      Urząd Gminy Wągrowiec

       ul. Cysterska 22

       62-100 Wągrowiec

      z napisem:

„na stanowisko ds.  audytu”

     

 w terminie do 23 marca 2011 r. do godz. 1500.

 

  1. Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach. I etap polegający na analizie formalnej dokumentów, II etap będzie stanowiła rozmowa kwalifikacyjna.

     O terminie II etapu osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione   

     indywidualnie. 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu 

     Informacji Publicznej Gminy Wągrowiec (bip.wagrowiec.wlkp.pl)

oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22.

  1. Wymiar czasu pracy: 1/2 wymiar czasu pracy.
  2. Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego zostanie zwarta umowa o pracę  na okres próbny, a następnie jeżeli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia obowiązków przez tę osobę, zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony wynoszący 6 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy.
  3. Orientacyjny termin rozpoczęcia pracy –  1 kwiecień 2011 roku.
  4. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze. Podstawa prawna:  ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458).
  5. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067 26 80 800

 

 

Wągrowiec; 9.03.2011 r.

                                                                               

 

 

             Wójt Gminy

/-/ inż. Przemysław Majchrzak

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2011-03-11
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marek Stachowiak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 sierpnia 2016 10:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1776
23 sierpnia 2016 10:18 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)