Wójt Gminy Wągrowiec
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
„ds. gospodarki nieruchomościami”
I. Opis stanowiska
Zgodnie ze schematem organizacyjnym Urzędu Gminy Wągrowiec jest to stanowisko samodzielne i podlega bezpośrednio Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska i Mienia Komunalnego.
- II. Wymagania niezbędne
- Wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie gospodarki nieruchomościami, geodezji lub rolnictwa
- Doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem.
- Znajomość przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy, a przede wszystkim:
- Ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami;
- Ustawy - kodeks postępowania administracyjnego i cywilnego;
- Ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych
- Ustawy – prawo geodezyjne i kartograficzne;
- Ustawy prawo zamówień publicznych;
- Ustawy o samorządzie gminnym.
- Umiejętność czytania map i orientacji w terenie.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Praktyczna umiejętność obsługi komputera, (znajomość pakietu MS Office).
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
III. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór
- Znajomość specyfiki pracy w jednostce samorządu terytorialnego.
- Umiejętność obsługi klienta, negocjacji i łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
- Umiejętności analityczne, planowania, redagowania tekstów i prezentacji.
- Umiejętność śledzenia zmian w przepisach, podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów.
- IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- Wykonywanie zadań Gminy w zakresie gospodarki nieruchomościami
(sprzedaże, wieczyste użytkowanie, trwały zarząd, dzierżawy, najem)
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami w zakresie komunalizacji gruntów Skarbu Państwa
- Planowanie budżetu dotyczące zakresu stanowiska
- Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i innych aktów prawnych w zakresie prowadzonych spraw zgodnie z wymogami ustawowymi
- Prowadzenie statystyki mienia komunalnego
- Zarządzanie obiektami sportowo-rekreacyjnymi.
V. Wymagane dokumenty
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV).
- Oryginał kwestionariusza osobowego.
- Kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach).
- Kserokopie świadectw pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia).
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku.
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
- Wykaz złożonych dokumentów;
- dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na dokumencie,
- dokumenty aplikacyjne powinny być ponumerowane i uwidocznione w wykazie złożonych dokumentów z podaniem numeru strony.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys CV) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z 21 grudnia 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458.).
VI. Inne informacje
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Wągrowiec (sekretariat pok. nr 202) lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie,
na adres:
Urząd Gminy Wągrowiec
ul. Cysterska 22
62-100 Wągrowiec
z napisem:
„ds. gospodarki nieruchomościami”,
w terminie do 21 marca 2011 r. do godz. 1500.
- Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach. I etap polegający na analizie formalnej dokumentów, II etap będzie stanowiła rozmowa kwalifikacyjna.
O terminie II etapu osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione
indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej Gminy Wągrowiec (bip.wagrowiec.wlkp.pl)
oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22.
- Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy.
- Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego zostanie zwarta umowa o pracę na okres próbny, a następnie jeżeli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia obowiązków przez tę osobę, zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony wynoszący 6 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy.
- Orientacyjny termin rozpoczęcia pracy – 1 kwiecień 2011 roku.
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze. Podstawa prawna: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458).
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067 26 80 800
Wągrowiec; 7.03.2011 r.
Wójt Gminy
/-/ inż. Przemysław Majchrzak