Ogłoszenia o naborze w Urzędzie Gminy - archiwum

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze "ds. gospodarki nieruchomościami".

Wójt Gminy Wągrowiec

 

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 „ds. gospodarki nieruchomościami”

 

 

 

I.  Opis  stanowiska

Zgodnie ze schematem organizacyjnym Urzędu Gminy Wągrowiec jest to stanowisko samodzielne i podlega bezpośrednio Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska i Mienia Komunalnego.

 

  1. II.    Wymagania niezbędne
  2. Wykształcenie wyższe lub  średnie w zakresie gospodarki nieruchomościami, geodezji lub rolnictwa
  3. Doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem.
  4. Znajomość przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy, a przede wszystkim:
  • Ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami;
  • Ustawy - kodeks postępowania administracyjnego i cywilnego;
  • Ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych
  • Ustawy – prawo geodezyjne i kartograficzne;
  • Ustawy prawo zamówień publicznych;
  • Ustawy o samorządzie gminnym.
  1. Umiejętność czytania map i orientacji w terenie.
  2. Prawo jazdy kategorii B.
  3. Praktyczna umiejętność obsługi komputera, (znajomość pakietu MS Office).
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych.
  5. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

 

 

III. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór

  1. Znajomość specyfiki pracy w jednostce samorządu terytorialnego.
  2. Umiejętność obsługi klienta, negocjacji i łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich.
  3. Umiejętności analityczne, planowania, redagowania tekstów i prezentacji.
  4. Umiejętność śledzenia zmian w przepisach, podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów.

  

  1. IV.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
    1. Wykonywanie zadań Gminy w zakresie gospodarki nieruchomościami

     (sprzedaże, wieczyste użytkowanie,  trwały zarząd,  dzierżawy, najem)

  1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami w zakresie   komunalizacji gruntów Skarbu Państwa
  2. Planowanie budżetu dotyczące zakresu stanowiska
  3. Przygotowywanie  projektów uchwał, zarządzeń i innych aktów prawnych w zakresie prowadzonych spraw zgodnie z wymogami ustawowymi
  4. Prowadzenie statystyki mienia komunalnego
  5. Zarządzanie obiektami sportowo-rekreacyjnymi.

 

 

V.   Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV).
  3. Oryginał kwestionariusza osobowego.
  4. Kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach).
  6. Kserokopie świadectw pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia).
  7. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  9. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
  10. Wykaz złożonych dokumentów;
  11. dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kserokopii, odpisów, itp. uwierzytelnione przez kandydata poprzez złożenie podpisu na dokumencie,
  12. dokumenty aplikacyjne powinny być ponumerowane i uwidocznione w wykazie złożonych dokumentów z podaniem numeru strony.
    1. Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys CV) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z 21 grudnia 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458.).

 

VI. Inne informacje

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Wągrowiec (sekretariat pok. nr 202) lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie,

na adres:

     Urząd Gminy Wągrowiec

       ul. Cysterska 22

       62-100 Wągrowiec

     z napisem:

„ds. gospodarki nieruchomościami”,

     

 w terminie do 21 marca 2011 r. do godz. 1500.

 

  1. Aplikacje, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach. I etap polegający na analizie formalnej dokumentów, II etap będzie stanowiła rozmowa kwalifikacyjna.

     O terminie II etapu osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione   

     indywidualnie. 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu 

     Informacji Publicznej Gminy Wągrowiec (bip.wagrowiec.wlkp.pl)

oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22.

  1. Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy.
  2. Z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego zostanie zwarta umowa o pracę  na okres próbny, a następnie jeżeli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia obowiązków przez tę osobę, zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony wynoszący 6 miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy.
  3. Orientacyjny termin rozpoczęcia pracy –  1 kwiecień 2011 roku.
  4. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze. Podstawa prawna:  ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458).
  5. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067 26 80 800

 

 

Wągrowiec; 7.03.2011 r.

                                                                                

 

 

             Wójt Gminy

/-/ inż. Przemysław Majchrzak

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2011-03-09
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Stanisław Owsianny
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 sierpnia 2016 10:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1744
23 sierpnia 2016 10:19 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)